dimecres, 1 de març del 2017

PRESENTACIÓ 4t A

Hola em dic Ali!!!
Sóc un alumne de l’escola Serra i Hunter de 4t de primària.
M’agrada molt el futbol.


Hola Sàlix!!!
Em Dic Aroa  Galera, sóc una alumna de 4rtA.
M’ agrada fer  esport,  per exemple basquet. 
Treballo molt.
 La meva  Escola es diu  Serra i Hunter .
Jo tinc  9 anys . El meu aniversari es el  17 d’ octubre.
La meva tutora es diu Maria Dolors i la meva professora de medi Sílvia.
La meva  amiga es diu  DIENABOU, també té 9 Anys.
També  tinc  un  amic  que es diu  DAVID C., és molt  simpàtic  i amable.  El David  és  molt divertit  i també té 9 anys  i jo  l’estimo molt. 


Hola Sàlix, Laia i Marc. Sóc la Carla i tinc 10 anys. Sóc de l’escola Serra i Hunter. Visc a Manresa.
El meu menjar preferit és l’arròs i el meu esport preferit, el zumba .
Vull fer amb tu el viatge per la Lacetània. Sóc molt creativa amb les activitats, i m’agrada molt fer manualitats. M’agraden molt les divisions. Hi ha una cosa que no m’agrada gens, el català.



Hola em dic David, tinc 9 any i vaig  a l’escola Serra Hunter.  M’agrada   jugar a basquet  però no estic en cap equip. Tinc els  ulls  marrons però la meva mare diu que els tinc  verds,  el meu cabell  es marró.  Els  meus colors preferits  són  el verd i  el blau.
Hola SÀLIX!!!
Em dic Diena, i sóc una alumna de l’escola Serra i Hunter.
La meva tutora és la  Maria Dolors ajuda a totes les persones que ho necessiten.



Hola Sàlix, Marc i Laia. Jo sóc la Doha tinc 10 anys i sóc de l’ escola Serra i Húnter. Abans no era de Manresa era d’Avinyó i anava a l’escola Barnola, vaig venir a Manresa quan anava a segon. El meu color preferit és el blau, i el menjar preferit és la pizza . També tinc un esport preferit que és patinar. Tinc moltes ganes de començar el projecte.


Hola Sàlix!
Em dic Eric, tinc 9 anys, vaig a l’Escola Serra I Hunter i visc a Manresa.
El canal de televisió que més m’agrada es el neox kidz.
Jugo a futbol, sóc davanter.


El menjar que més m’agrada són els macarrons que fa la meva mare.

Hola Sàlix, em dic Fàtima, tinc 9 anys. Fa molt poc que he arribat a l’escola Serra i Hunter. No entenc el català només l’àrab.


Hola Sàlix  em presento, em dic  Iker tinc 9 anys, estudio a l’escola Serra i Hunter, els meus companys de la classe son molt amables .
L’esport que més m’agrada és el futbol,
 jugo a la balconada de porter i sóc molt bo.



Hola Sàlix em presento,  em dic Jan  vaig a l’escola Serra i Hunter, visc a Manresa (ELS COMPTALS).
El canal de televisió que més m’agrada és el SUPER 3.
 El meu color preferit és el verd.
El menjar que més m’agrada es l’arròs a la cubana.
M’agrada el futbol i m’agrada una nena de la classe.


Hola Salix em dic Jonay tinc 9 anys i l’esport que m’agrada és el futbol. Vaig a l’escola Serra i Hunter, els companys i companyes de la meva classe son amables.



Hola sóc la Kiana  tinc 9 anys a punt de fer 10 . M’agrada jugar amb les meves  amigues i amics al  pilla pilla i la pizza 4 formatges. Els companys  i companyes de classe alguns es porten bé i uns malament.
Adèu!


Hola SÀLIX!!!!


Em dic Malak i fa molt poquet que he arribat del MARROC.
Tinc 9 anys i faig 4t de primària. A l’escola estic molt contenta. Tots els nens i nenes m’ajuden molt. Tinc un germà petit que fa 2n B. Adèu.

Hola Sàlix em dic Paula Garcia, vaig a l’escola Serra I Hunter, tinc 10 anys i vaig a 4t de primària. M’agradaria acompanyar-te al teu viatge per la Lacetània. Vull saber més coses de tu: el teu color preferit, el teu menjar preferit…I mes coses!!! Gràcies.



Hola  Sàlix, Laia, Marc i totes les escoles!
Em dic Sara Rojas, vaig a l’escola Serra I Hunter, tinc 10 anys i vaig a 4t de primària .
M’agrada el color lila, sóc una nena divertida.



Hola Sàlix, em dic Yasmin i tinc  9 anys.
Vaig a 4t de primària a l’escola  Serra i Hunter.
M’agrada l’esport i sóc molt bona en matemàtiques .

Visc a Manresa, el meu color preferit és...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada