dimecres, 1 de març del 2017

 PRESENTACIÓ 4t B

Hola  em dic Aaron i tinc 10 anys   i  m’agrada la xocolata i també  jugar amb la  play i amb la tauleta, no m’agrada  menjar espinacs, m’agrada menjar  pizzes de formatge i  tomàquet.   

Adéu Sàlix



ABDEL HAMID OUACHA 4TB    DIA 3/2/2017
Hola  em dic Abdel  Ouacha, tinc 9 anys i vaig a 4tB.
Vaig néixer el  dia 3/5/2007.
Sóc una mica  baixet i m’agrada molt fer mates.
 La meva mestra es diu Anna  Lao .


Hola Sàlix em dic Adam i tinc 9 anys, 
i m’agrada jugar a  futbol i sóc molt divertit,
també jugo a  la  play 4 i a  la tauleta.
M’agrada menjar pizza i  gelat.


Hola! Em dic Bilal tinc 10 anys i m’agrada el futbol que és el meu esport preferit. Sóc  del Real Madrid i Cristiano Ronaldo és el millor jugador del món.
També m`agrada Clash Royal, és un vídeo joc.  
Serra i Hunter a 4tb.

                                                                                                     

Hola em dic Dikra, tinc 10 anys i m’ agraden les mates, visc a Manresa.
Vaig a l’escola Serra i Hunter a la Balconada. Faig  4tB.
M’encanta tot el que fem al cole.
Sóc bona estudiant m’agrada:  ballar ,patinar,esquiar.



Hola em dic Fatin, tinc 9 anys, m’agrada l’escola.
Visc a Manresa i sóc una mica tímida.
La meva classe es diu la màquina de vapor. 
M’agrada  jugar,anar d’excursió, viatjar i aprendre.
No m’agrada que m’empentin,ni que m’insultin ni que em piquin ni que em cridin.


Hola em dic Ingrid Pires Jiménez i tinc 9  anys. M’agrada molt jugar amb els meus germans i  també amb els meus amics de l’escola Serra i Hunter. Vaig a 4tB la meva professora es diu Anna i la d’informàtica es diu Sílvia i a casa meva m’agrada jugar a profes.
La meva classe es diu la màquina de vapor.
ADEU SÀLIX.


Hola em dic Jacqueline,  tinc 9 anys i vaig a l’ escola SERRA HUNTER. Tinc molts amics i la meva professora es diu Anna.  El meu pare es diu Oscar  i la meva mare es diu  NAILA tinc un germà.
A mi m’agrada molt llegir i també estudiar la meva classe es diu la màquina de vapor  .

Hola em dic Joan Pardillo Tortolero i
m’agrada el futbol i la XBOX ONE S i l’atletisme.


Hola Sàlix, Marc i Laia. Em  dic Lucia  i tinc 9 anys. 
Vaig a l’ escola Serra i Hunter,
 la meva classe es diu la màquina de vapor, 
vaig a 4tB, la meva mestra es diu ANNA.
M’ agrada anar  a l’escola,els animals i les manualitats.


Hola em dic Manel Beas Galvez , tinc 10 anys i vaig a 4tB, vaig néixer el dia 4/1/2007  vic a Manresa i vaig a l’escola Serra i Hunter.
Tinc els ulls i els cabells de color castany, porto ulleres i tinc dues pigues a les galtes.
Sóc amable, generós, llest i bona persona.
M’agraden els gelat, les matemàtiques  i les bones persones
i no m’agraden les males persones ni els exàmens .
                                                      
                                                                                                                       
Hola Salix ,Laia i Marc, Sóc la Melissa Ruelas Arriaza, tinc 9 anys. El meu color preferit és el groc. Vaig a l’escola Serra i Hunter, la meva millor amiga es la Soraya i la segona la Silvia. Vaig néixer al març. Sóc molt alegre i molt divertida.
¡ Què us vagi molt bé !


Hola em  dic    Nour,  tinc  9  anys,  visc  a  Manresa. La  meva  escola  es  diu  Serra  i  Hunter, la  meva  tutora  es  diu   Anna   i  la  meva  professora  d’informàtica  es  diu  Silvia, jo  vaig a  4rt B.  
Les meves  dues millors  amigues  són  la  Yuliana  i la  Silvia  però en tinc més: la Melissa, Soraya  ,Miriam, Lucia,  Ramia ,  Dikra, Fatin,  Ingrid ,Jacquelin  i Sokaina.
Els meus hobbys  són ballar, cantar,  llegir,estudiar i  divertir-me.
El meu aniversari és el  24  de  marc.

                                  

Hola Sàlix, em dic Ramia i tinc 9 anys i m’agrada: jugar ,ballar i el futbol...
M’ agrada anar amb els  meus pares a passejar, a comprar,...
El meu aniversari és al dia 29 de setembre.
M’agrada rebre els regals que em fan els meus pares en el dia del meu aniversari.  Tinc 9 anys.



Hola em dic Sashik  Sirunyan  i tinc 10 anys.  M’agrada mirar la tele  i jugar a tennis.  El meu   jugador preferit  és Cristiano Ronaldo. 
Vaig a la escola Serra i Hunter,  a 4rt b.



Hola,  em dic Silvia Martínez Vázquez, tinc 9 anys, visc a Manresa i vaig a l’escola  Serra i Hunter. La meva  professora  es diu  Anna, vaig a 4rt B i  la classe es diu la Màquina de vapor. 
M’agraden  molt  els animals, les manualitats i fer amics i amigues nous.



Hola em dic Sokaina tinc 9 anys, vaig a la escola Serra i Hunter i tinc molts amics, la meva millor amiga es la Ramia. Som 7 a casa, som molts i  a mi m’ agrada estar amb la meva família.



Hola Sàlix, em dic Soraya, tinc 9 anys però faré 10 el dia 15 de març. El meu color favorit  es el blau i el que més m’agrada es cantar i actuar. Vaig a la escola Serra i Hunter, vaig a 4rtB i la meva classe es diu la màquina de vapor.
La meva assignatura  preferida es plàstica i la que menys m’agrada es medi. 
La meva millor amiga es la Melissa  però tinc més com la Silvia…
Tinc una germaneta petita. 


Hola sóc la Yuliana. Tinc 9 anys i m’agrada fer manualitats, les meves classes preferides són Ed. Física i plàstica.
El meu menjar preferit es Sancocho (plat colombià).
Adéu .

                                   


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada